Monday, July 10, 2006







Nog 4 nachtjes.....

Hallo allemaal!!!

Afgelopen zaterdag had ik mijn afscheidsfeest van de STEPS collega's.....Eerst verzamelen bij het news cafe (wachten was op sandra) en daarna hebben we met z'n allen bij humphery's gegeten. Zo als gewoonlijk was het weer en dolleboel en hebben we meer gelachen dan dat er gegeten werdt(ijs hoort op je bord menda niet op de grond)....daarna zijn we voor een afzakkertje nog fff bij tram 13 geweest (drop shot) Al met al was het een zeer geslaagde avond en wil ik de meiden van steps groningen2 (Hedwig, Menda en Christel) van emmen (Anja en Esther) en natuurlijk van gronigen1 ( John, Sandra, Elsbeth en niet tevergeten Zwanetjuhh) Heeeel erg bedanken voor deze onvergetelijke avond...

Ik zal jullie missen....

Liefs simone

10 Comments:

At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Dus dat waren je collega's,nu nog ff een paar nachtjes goed slapen en dan kun je Lasse weer plagen.

Tuute de tuut

 
At 1:15 PM, Anonymous Anonymous said...

He Simone,

Leuk hoor al die foto's. Ziet er erg gezellig uit.

Liefs Margriet

 
At 10:09 AM, Blogger Lasse said...

Hey meisje,

Zo te zien was het een geslaagd feestje en was iedereen weer in opperbeste stemming... Nog 3 nachtjes slapen en je staat hier in Calgary op het vliegveld waar ik je zal opwachten.. Heb er enorm veel zin in om met jouw op vakantie te gaan in mijn grote blauwe ''boot''!!!
Succes de komende dagen en de groeten aan al je collega's...

Liefs Lasse

 
At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said...

He tuta,

Zo te zien was het een heel geslaagd afscheidsfeestje.

We hebben nog een contact over je vlucht, als het op een beetje een normale tijd is kom ik nog even naar Schiphol.

Kus Lies

 
At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Truus!!!

leuk weer hoor! foto's ladiesday ook... "verboden voor paarden!" mis ik alleen!

Gurl, ik zie je op Skiphollie! Spannund!!!


Liefs Henneke

 
At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Hee (ex-)collega!

Het was me een genoegen, een erg leuk afscheidsfeestje (eigenlijk van bijna iedereen hè)

Goede reis en veel plezier in het moooooie Vancouver en de rest van Canada.

Kusje Elsbeth

 
At 6:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Hoi Simone
Even een snel berichtje om je een goeie reis toe te wensen! We zien je morgen avond wel!
Groetjes Berend en Karin
ps.Lasse is niet meer te houden!

 
At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said...

heey Simone!!!

was inderdaad een hele leuke avond!! heb een hele leuke tijd met jullie gehad!! bedankt...

heel veel plezier in canada en ik zie j weer als j terug bent!!!

eem gezellig eardappels rooi'n! haha...

en rabarber van j mama eten!!

liefs Zwanet

 
At 6:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Heee Simon! haha
Je zit nu al lekker tussen de Canadezen! Bevalt het een beetje en heb je een fijne vlucht gehad?
Hoor snel van je!
Groetjes van Cristel!

 
At 10:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Simone en Lasse

En? konden jullie elkaar een beetje vinden op Calcary-airport? In ieder geval heb ik mn armen uit mn lijf staan zwaaien op Skiphollie, dus daar kan het niet aan gelegen hebben! Heel veel plezier samen de komende maand, ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor Moon! Lekker man, zo lekker beetje rondtrekken enzo!

grtz Henneke

 

Post a Comment

<< Home