Thursday, July 20, 2006



hey hallo!!!!!


Daar ben ik dan, eindelijk in Canada bij Lasse!!!! De vliegreis ging goed en lasse heeft me met z'n slee van het vliegveld gehaald was een heel leuk weerzien...... Daar na zijn we naar Jan en Joke en Berend en Karin Ridder gereden tot 20 july zijn we daar geweest en ik zit nu in Lake Louise m'n web log bij te werken we gaan voor 10 dagen de rocky's in met z'n tweeen in een tentje. We hopen binnen kort fff wat foto's te kunnen sturen..... Ik heb nog 2 min op de computer om jullie gedag te zeggen.....

Liefs uit de rocky's Lasse en Simone xxx

5 Comments:

At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said...

goeije dag

nu echt op vakantie met ze'n tweetjes. doe rustg aan,geniet en wees voorzichtig. volgens de kenners moeten de rocky's erg mooi zijn. gr pap en mam
21-07-06

 
At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Hallo, Hallo,

Hier je allerliefste EX-colega, eindelijk even tijd om je een berichtje te sturen. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je heel veel plezier hebt. We missen je wel hoor!!!! erg stil s'morgens tijdens de koffie. Maar ja dat went ook wel weer. Ik hoop snel wat van je te horen dikke kus en alle liefs John XXXX
Ps: ik ook van jou

 
At 2:28 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Moonie (eh... dat moet je misschien maar niet in Canada zeggen... ghighighgi)

fijn dat het goed met jullie gaat! Ben blij om te horen dat je reis goed is verlopen. Alleen vliegen is toch altijd een beetje stressy in t begin, helemaal na zo'n vage start op Schiphol.
Hier is t nog steeds knetter-heet, maar ook voor ons is de vakantie nu begonnen! yeah!

succes met jullie trip verder, en veeeeeeeel foto's maken!!!

hula hula!

 
At 3:37 AM, Anonymous Anonymous said...

he muts,

alles oke? hier is het allemaal top het is warm en mooi weer en de vakantie doet me goed.
natuurlijk zat ze achter me reet aan om hier eens te gaan kijken naar jou weblog. en ik ben bliij dat ik het gedaan heb en even kan lezen dat het goed met je gaat.
fijne reis met ze twee daar en houd de foto's wel een beetje netjes he?!

groetjes kus peter

 
At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said...

nog ff een berichtje van mij!!!!
t'is hier smoor heet, en we hebben het druk in de winkel onvoorstelbaar. veel draken gehad deze week maar ja mag de pret niet drukken. nog bedankt voor je sms-je en toch wel je handen gewassen na het melken he?
nogmaals een hele dikke kus, ook een kleintje voor lasse en de groeten maar weer

 

Post a Comment

<< Home