Thursday, September 14, 2006


Nog 6 nachtjes.....


He hallo!!!

Het aftellen is weer begonnen.....De tijd gaat nu wel heel snel, ik ben druk met de voorbereidingen voor de reis en het is mooi weer, dus thuis is het ook nog erg druk met de oogst!!! Tussen dit alles door had mijn familie zaterdag een super afscheidsfeest voor mij georganiseerd....Dit was een hele mooie gelegenheid om iedereen nog ff te zien en te spreken voor ik weg ga...
Verder doe je nu alles voor het laatst, nog fff naar de tandarts voor controle, nog ff mijn haar laten knippen bij Jansje ( als het haar maar goed zit) dat soort dingen....Op een paar dingen na ben ik nu dan ook ready to go!!!! (ik praat er al over sinds februari) En nu is het dan bijna zo ver...
Woensdag 20 september vertrek ik om 18.10 uur naar Sydney en kom dan vrijdag 22 september aan om 06.15 uur....De eerste paar dagen blijf ik in Sydney, daar na ga ik van 2 tot en met 6 oktober een cowgirl cursus doen....Wat ik daarna ga doen dat weet ik nog niet precies, maar een ding weet ik wel dat ik op 26 oktober weer op het vliegveld in Sydney zal zijn om Lasse op te halen!!!!


I WANNA SEE WHAT'S DOWN UNDER!!!!!

Liefs Simone xxx

Nog ff een paar foto's van het feestje en de oogst



5 Comments:

At 3:00 PM, Anonymous Anonymous said...

ja, het is bijna zover Maisje!!! whoehoe!!!!!

ik zie je woensdag op Skiphollie!!!

dikke kus van Hen

 
At 5:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Hoi Simone
Hee, een hele goeie reis, en heel veel plezier in Oz!!! Geniet er van.
Groetjes uit Olds, Alberta
Berend en Karin

ps kijk uit voor de sand flies in McKay, daar wordt je echt helemaal gek van!

 
At 7:33 AM, Anonymous Anonymous said...

he moontje

nog twee nachtjes en dan begint het grote avontuur.spannend!!!!

groetjes pap en mam

 
At 11:25 AM, Blogger Lasse said...

Ja meisje, het is dan bijna zover, nog 2 nachtjes slapen en dan begint het grote avontuur.... Ik heb er enorm veel zin in en kijk dan ook uit naar 26 oktober, je komt me toch wel ophalen he??
Geniet nog maar even van de laatste dagen thuis, zal wel weer ff duren voordat je er weer bent!

Liefs,

Lasse

 
At 2:41 PM, Anonymous Anonymous said...

hoi simone.
Wijzijn al wel in de kerststemming,maar het wordt inderdaad lastig alshet zonnetjehoog aan de hemel staat.
Het is al laat hier en morgenvroeg weer aan het werk in het Eemshotel dus ik brei er een eind aan.
Merry xmass en veulzeeg'n in 2007
voor jou en Lasse. X Lucy

 

Post a Comment

<< Home