Friday, September 22, 2006

Sydney Here I am!!!!

Hey allemaal!!!

Ik ben gister 22 september in Sydney aan gekomen.... Na een reis van ongeveer 28 uur!!! Maar dan heb je ook wat.
Vanaf het vliegveld werdt ik op gehaald en naar het hostel BASE gebracht midden in het centrum van Sydney. Daar had ik meteen een bij eenkomst over hoe het allemal gaat met werken en reizen enz in Australie. daarna ben ik fff een paar uurtjes gaan slapen en hebben we s avonds nog ff wat gegeten. De andere 4 Nederlanders zijn Ron Rianne en Rianne en Linda. We zijn van plan om hier tot maandag te blijven en dan zien we wel fff waar we naar toe gaan...Ik ga in ieder geval 2 oktober met Linda naar Laconfield de cow girl curssus doen.


Tot zover eerst even...


Liefs uit Sydney Australie and a bik Kiss
Simone

4 Comments:

At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said...

heyyyyyyyy

nu al reisgenootjes dus!!! wat leuk wat leuk!!!

hier verder weinig nieuws...

Veel succes op je trip en we spreken ons!!!

dikke kus van Peet en Hen

 
At 6:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey hallo Cowgirl Simone,

Heb net even je weblog bekeken. Ja, je bent al weer een klein weekje in Aus! Ben zo benieuwd hoe het met je gaat en hoe je het allemaal vindt daar.
Heb Lasse nog gezien via de computer. Hij was bij mijn ouders. Hoorde dat je een goede reis had gehad.
Heel veel plezier met alles!!!

Liefs Nienke

 
At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said...

he simone

hier is alles ok en bij jou ook?geweldig dat je al werk hebt.big mony haha veel plezier gr pap en mam

28-09-06

 
At 10:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Simone,

Bedankt voor je felicitaties, was idd in die week jarig. Nienke en ik hopen dat je een super tijd hebt gehad op de cursus en zijn benieuwd naar je verhalen. Nog drie dagen en dan is Lasse weer bij je mmmmmmmmmmmmmm wat lekker.
Hoe is het je "alleen" bevallen in Australie?? Nienke logeert nu tijdelijk bij mij, aangezien het seksleven van Lieneke en Aalf zwaar onder druk stond... haha.
Dus het is wel gezellig hier.
Gister op stap geweest, Nienke veel gezopen.. as usual!!! En de kwaliteit van de mannen in Groningen even geobserveerd, de analyse volgt nog.
We wensen jullie nog een super tijd down under en houden jullie in de gaten!!!

Veel liefs Nienke en Judith

 

Post a Comment

<< Home